Monday, May 16, 2011

Untunglah Ada Orang Taksayang :']

Assalamualaikum :] Har har ,harini aku exam . Tapi still online :p Alaa ,esok cuti bhaii . Lek luuu ! (y) Harini aku exam BM 1&&2 . Paper1 senangla jugak ,tapi Paper2 . Pffftt -,- Susah kott ,mungkin aku D :p Okayy ,stop it .Aku bukan nak story benda alah ni pun .

Semalam aku gaduh dengan Abang Muhsin . Grr ,awek dia la cari masalah dengan aku -,- Aku ni pun bukannya budak baik ,rosak jugak kan ? :p Soo ,aku kutuk dia balik . Then ,tibaTIBA Abang Busuk comment status aku tu .Biasala kan ,orang sayang awek . Mestila back up . Aku ni sapa ,just ADIK ANGKAT dia je . Bukannya penting sangat bagi dia :']

GaduhGADUH ,Ryyn pulak comment . Dia nak baikkan kiteorang kott ? Entahla . Tapi kan Ryyn ? Takpayahla ,dia dah benci aku pun . Aku dah takboleh buat apaAPA lagi ,takboleh nak paksa aku . Tapi ,asal aku menangis haa ? Dahla orang laki yang buat aku nangis ,sebelum ni mana pernah . Oh shit -,- Takkan sebab aku sayang dia ? *sebagai abang ,taklebih* Har har ,merepek je aku ni xD

Aku takbalas pun comment tu ,malasla weyy :] Aku pun textla dengan dia . Cite semua aku rasa ,pasal nangis pun cite *bapak segan xD* Banyak gila aku cite kat sampai aku taktahu pun dia cite kat Abang Busuk . Grr ,aku gigit kau Ryyn. Memang takpandai simpan secret aku -,-

Time aku nak tidur ,si Busuk tu call aku . And aku taknak story kat sini :p Malas kay . Aku rasa sampai harini takbaik lagi kott . Hmm ,biarjela kan ? Dah orang tu taksayang :'] Lantakla dia taksayang aku ,aku still sayang dia :p Okay dah ,stop it . Gotta go . Nak study ni *cey ,rajin pulak kan ?* Har har , assalamualaikum :]

No comments:

Post a Comment