Thursday, April 7, 2011

Latihan Teater

Assalamualaikum (: Okay , aku tahu aku dh  lama taktulis blog sampai kawan aku bising . HAHA ,whatever lah kan ? Aku bukan nak cerita pasal tu pun . Hari Rabu ( 6 April 2011 ) aku ada class teater .Best doh ! Cikgu Bob yang mengajar kita orang memang kelakar orangnya :D Dia datang dari Ipoh and sanggup dia datang jauh-2 semata-mata nak mengajar kami . Astarghfirullah , TERIMA KASIH CIKGU (:  But ,aku terejut gila bila dapat tahu yang Abang Minho( FZ ) pun masuk teater . OHMYGLEE ?! Malu gila derr ! Aku cover je malu aku tu sebab dalam class teater takboleh malu-2 . Aish ,susah betul -,- Class teater kita orang haritu belajar gerakan mengikut music and tanya kawan . Aku ingat menari boleh pilih kawan sendiri tapi takboleh . So ,terpaksalah menari dengan orang lain -,- Abang Minho kena tarik dengan Kakak Natasha . Haha ,sweet je aku . Bila Kakak Natasha dah habis menari ,Abang Minho kena cari kawan .Time tu aku harap sangat-2 yang dia tak pilih aku but last-2 pilih juga . Aduhhh ! Malu gilaa !Dahlah kena tengok mata dia ,lagilah takut . Kawan aku cakap aku terketar-2 menari dengan dia . Haha ,kelakar siut ! Then ,time tanya kawan pun best . Cikgu Bob suruh tanya '' Hai ,saya Wany . Qamarina ,awak suka saya tak ? '' . Fulamakk ,gempak ! Haha . And sekali lagi ,Abang Minho tanya aku -,- Aku jawab je suka . Haha ,padan muka takboleh duduk . Aku suka gilalah masuk teater ,boleh cakap-2 dengan Abang Minho . Aku ni adik angkat dia but macam bukan je . Jarang sangat bercakap dengan dia . Maklumlah ,dah ada girlfriend -,- Err ,okaylah . Aku pun dah taktahu nak cakap apa lagi so BYEEEEE !

Wrote by,
Nur Hazwany 

No comments:

Post a Comment