Saturday, April 30, 2011

Ipoh ♥

Assalamualaikum :) Okay ,sekarang cuti kan ? So semua sedara mara aku balik kecuali AyahNgah . But anak dia yang kecik molik ,Ana tu ada . Soo ,apa lagii ? Semalam aku hang out laa :p Aku ,Ana ,Faatihah and Nadia hang kat Ipoh . Best gilaa kott .

Kiteorang lepak kat Jusco . Kat sana aku ingat kan nak beli kasut . Aku pun pergi laa semua kedai kasut yang aku suka gila ,last-last takde yang lawa pun . Sial jee -..- Takjadi beli kasut ,sodih baii :( Then ,pusing satu Jusco tu sebab taktahu nak pergi mane . Last-last masuk kat Padini . Banyak jugak baju lawa-lawa tapi malas aku nak beli .

Then ,Ana kata nak pergi Cheetah beli baju . Pegi jelaa . Aku duduk kat kerusi luar dengan Nadia . Ana and Faatihah pergi tengok baju sebab Faatihah yang belanja semua tu . Then kiteorang pergi Guardian .Ana and Nadia beli ape entah ,aku pun taktahu . Aku and Faatihah beli cutex, nail polish and pengilat kuku . Sampai harini aku takpolish lagi cutex tu ;D Hahahahaha ,malas lol .

Okay ,skip jelaa . Malas nak cerita full -,- Kiteorang pun pergi laa makan kat Secret Recipe . Aku makan mushroom soup ,chocolate indulgune cake and air green apple celery . Sedappp gilooooooooooo ! Hahahahaha . Abang-abang yang jadik waiter semua tu gatal gilaa :p Ngorat kiteorang laa ,nak jadi abang angkat laa and apa-apa jelaa . Nasib baik aku ingat Abang Hazim busuk aku tu . Dia dah pesan awal-awal JANGAN CARI ABANG ANGKAT LAIN . Hahahaha ,sayang jugak kau kat aku . Awwwww ;D

Habis makan-makan ,pusing satu Jusco . Then ,kiteorang karaoke . Bapak beshh ! Nak hilang suare aku . Tapi kesian kat Nadia ,memang hilang terus suare dia . Hahahahaha ,takpe Nad . Kau makan laa ubat apa-apa je ,mesti elok balik suare kau yang terlalu merdu tu :pOkay ,balik ke cerita asal . Kiteorang karaoke dua jam . Si Faatihah laa nak lama sangat ,sejuk je aku dalam bilik .

Skip skip . Habis lepak Ipoh ,balik laa kan ? Nak buat apa lagi . Sebelum balik ,kiteorang pergi makan kat KFC . Kat situ romantic gilaaa . Sekejap black out ,sekejap tak . Lapan kali black out . Haahahahaha ,haram jadah betul . Nasib baik siang lagii ,kalau malam aku dah lama jeritt . Semua order chicken chop and Faatihah belanja :) *jimat je duit kiteorang* .

Okay, cukup sampai sini okay . Malas kott nak story panjang lebar -..- Soo ,byee.

Wrote by ,
Nur Hazwany 

No comments:

Post a Comment