Friday, April 22, 2011

Hang Out

Assalamualaikum :) Okay ,hari ni aku nak hang dengan family aku je . Takjadi nak lepak dengan kawan and abang angkat kesayangan aku, Hazim Muhsin . But ,takpe laa . Minggu depan dah plan nak lepak sekali . Yeah ,I loike ;D

Okay ,balik ke cerita asal .Hari ni aku hang dengan family aku . Aku nak pergi Ipoh . Yeah ,boleh tengok movie Justin Bieber Never Say Never . Hahaha ,Faz Haz ? Kau jealous tak ? :pp Btw ,tujuan aku pergi sane sebab ada kenduri doa selamat kat rumah Makcik Arah ,mak sedara Nani Bejan . Hahaha ,sedap kot nama tu . Lepas kenduri tu ,nak lepak kat Jusco . Movie timeeeeeeeeeeee ! And makan ice-cream Baskin Robbin . Aku pakai baju pink hari ni ,hahaha ;D Dapat laa free kan ?

But ,sebelum plan nak pergi Ipoh ni ,aku kan dah bagitahu yang aku nak hang dengan kawan and abang angkat aku . Sorry sangat-sangat kat korang dua :( Aku memang takdapat join laa . Kiteorang dah plan nak buat homework kat library then fly ke Arena Square . Kat sana nak jumpa Abang Busuk(HazimMuhsin) . Aku kena belanja dia Baskin Robbin(bukan betul-betul BR pun ,kedai roti segar je pun) . Hahahaha ,dia pulak belanja aku milo ais . Abang Busuk ni tahu je aku suka minum milo ais kan ? Siku nanti ,benjol terus :pp

Okay ,cukup . Sampai sini je aku nak story kat blog . Malas banyak-banyak ,hehehehe ;D So ,bye you all !!

Wrote by ,
Nur Hazwany

No comments:

Post a Comment