Wednesday, January 19, 2011

Merentas Desa

Halloo ! 
Rasa rasa nya kan , aku dah lama tak tulis blog .
Haha , entah betul entak tak . ;)
Pape pun , semalam aku merentas desa sejauh 6KM !
Jauh gila bangang !! xp
Macam nak mati saja aku semalam .
Memang penat gila lha .
Aduhhhh !
Kita semua lalu kat Taman Chandan Putri , Kolej Islam , Kg . Sungai Siput , Taman Bendahara , Kg . Pakri and Taman Highland Park .
Naik bukit , turun bukit .
Memang sakit kaki aku jalan jauh jauh ni .
Rasa nya tak pernah aku jalan sejauh ni . -.-
Cikgu macam nak dera murid murid dia saja kan kan ?
Haha , entah apa apa . =)
Bila aku and the gang sampai sekolah , terus pergi padang .
Nak minum air sirap !!!
Haha , macam jakun saja . xp
And first time aku tidur awal iaitu lepas Isyak . 
Haha , kecoh gila .
Okay lha , banyak lagi aku nak cerita kat blog ni .
Byeee !

Writed by ,
Nur Hazwanee

No comments:

Post a Comment